9 декември 2011 г.

Снежна птица

Досрамя ме! Толкова отдавна не съм участвала в предизвикателствата на Аrty mark, че седнах и направих мрежичка. Птицата ми е от награда от Доника и е първата от фигурките, която ползвам.
Хващам последния възможен момент за включване. 
Освен там ще участвам и в предизвикателството на Голди в Картичкофурии (ембосинг, метал, снежинки). Снежинките са ембоснати със сребърно мастило и прозрачна пудра.
Звънчето ще звъни при  Елшите, а птицата отлита и в DDSC 86 - Nature.
Добавям "дневни" снимки.


Приятни почивни дни!

12 коментара:

  1. Стефче, много нежна мрежичка си направила с тези мъниста, много ми харесва, въпреки че ми изглежда доста трудно да ги нанижеш и подредиш толкова прецизно.Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Ееееее браво! Ето я мечатанта мрежа бих казала аз! Стефче страхотна идея изпълнена с много старание. Чудесна е, благодаря ти от сърце че я сподели с нас!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудеснааааа! Страхотни идея и изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  4. Very pretty card.
    Thanks for joining us at Digi Doodle Shop Challenges this week xx

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежна! А мрежата е много крсива и супер трудна за изпълнение!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. A beautiful card.Thanks for sharing this with us at Digi Doodle Shop this week,hope we see you again.xxx

    ОтговорИзтриване
  7. Тече, много елегантна ти се е получила картичката! Семпла, нежна и много деликатна :) Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  8. Тече, бурни овации за мрежата! Невероятна си! Ей такова търпение не знам дали ще имам! Супер е! И в комбинация с птицата и снежинките се е получила чудно хубава картичка!

    ОтговорИзтриване
  9. Тече, пък да знаеш, че аз още си пазя онази рожден-сенска картичка с тази хубава мрежа! :) Много ми е ценна!
    А тази е просто прелестна!:)Ама ти си знаеш и без да ти го казвам:)

    ОтговорИзтриване
  10. Тече мила, толкова красиво е станало. Мрежичката е толкова изящна, а с мънистата, направо.... прекрасна е! Много ми харесва!

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  11. Тече..картичката е изключително нежна с тази изящна мрежа! Винаги съм се възхищавала на любовта и търпението с които изработваш всяка от картичките си. Тази е още едно доказателство за това!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...