27 януари 2013 г.

Картичка за Картичкофуриите

Производителността ми е мнооого ниска! Не го казвам за първи път но е факт. Не се оплаквам от липса на време, може би просто съм изморена.

От друга страна в предизвикателствата които следя темите са страхотни! Не мога с лека ръка да подмина 3-тия рожден ден на Картичкофуриите, темата на Кали в "Хоби предизвикателство" също ми е на сърце, освен това когато започнах картичката още не беше изтекъл срока на момичешкото предизвикателство в card mania.
И така с ясното съзнание, че няма да успея да направя няколко картички се захванах с една за всички. Естествено ще я изпратя на Картичкофуриите с най-искрени пожелания още много години блога да е любимо място на всички създаващи красота!

Този печат имам от доста време и понеже както знаете не оцветявам картинки шанса му да влезе в употреба беше като го апликирам с парченца хартия - точно като за Кали.
И като се започна едно прехвърляне на хартии, печатане, рязане, мазане, лепене - ГОЛЯМ КЕФ! Единствено дръжката на чадъра е намазана с лак за нокти и обиците са камъчета, всичко друго по мацката са хартии и картони. Ако до сега не съм споменавала това е момента да кажа колко обичам да се занимавам с пипкави работи. А пък хартиите от това блокче са просто... моите хартии!

Когато картинката стана готова синът ми я погледна и каза "Това е Стефанова" и тогава забелязах -  приликата с учителката му по английски е  огромна (най-вече заради прическата). Ами тя е! И така г-жа Стефанова ще участва и в  Забавлятелството  защото напоследък доста залитам по тези цветове и защото за мен темата им през този месец е като "аnything goes". Всяка цветова комбинация, която използвам за направата на картичка ми е на сърце.

Желая ви успешна седмица!

12 коментара:

  1. Емии, много те бива с ножичката и дребните детайли. Розово и синьо в чудесна комбинация.
    Ми тя "Стефанова" много фешън бе...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти позна ли с кое мастило се осмелих да понацапам? Много е готино!

      Изтриване
  2. Справила си се чудесно с всичките парчетии-много си добра в дребните детайли. Аз със сигурност щях само до чантата да стигна:)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не ми се вярва да се захванеш с нещо и да не го направиш... ама вярно си е нужна стабилна нервна система :-)

      Изтриване
  3. Еха, мацане,хартии и картони,ножички и ГОЛЯМ КЕФ! Май сме от една порода :)
    Страхотно си я "пийснала" мадамата и се радвам ,че съм ти дала поне малко повод за забавление!
    Благодаря,че показа Госпожа Стефанова в Хоби предизвикателство 31 и любимите си цветове в Мър Мяу.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз това за породата отдавна съм го надушила, ама си е комплимент за мен - мерси!

      Изтриване
  4. Голяма скица е тази мадама! Много забавна картичка с прекрасно настроение :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ем! Гуш и от мен (и едно за малката - явно е добричка щом мама има време да твори)

      Изтриване
  5. Много, ама много готина картичка!

    ОтговорИзтриване
  6. хахах голям майтап с тази Стефанова...И тук да кажа - много е забавна картичката, обичам различните печати!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Голям смях...като се сетя и мен как са ме изтипосвали...!Браво ,Те4е,за различността!!!

      Изтриване
  7. Ех, как се забавлявах, докато четях публикацията ти за Стефанова.. Много фешън, много арт, много...нестандартност има в твоята картичка!
    Благодаря ти,че я сподели в Хоби предизвикателство 31, зададено от Кали! Нахилена ходих цял ден, като я видях за първи път...

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...