25 юни 2013 г.

Ботаническо

Кой какво прави, аз АТС-та... ама нали стават сравнително бързо и серийно... и ми е приятно :-)
Харесвах си тези с рециклираната хартия и реших да направя още подобни. Малко се поувлякох, но се оказа че имам доста хербаризирани цветчета, част от които бях забравила и ето ги: 
Няколко от тях вече са изпратени на момичета, които бяха преди мен в забавата на Ем и чиито АТС-та от там попаднаха в моята колекция... съвсем не случайно!
Ето още едно за Йови. Тя си пожела същото като синьото и е почти същото, ама не съвсем.

До скоро (надявам се)!

5 коментара:

  1. Рециклираната хартия е много готина, но като гледам, важно е и какъв бурен/китка ще има в нея. Хихи, скоро май няма да се престраша да опитам.
    И това с пиленцето е сеперско.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. уууффф, тази моя клавиатура- СУПЕРСКО!

      Изтриване
    2. Аз това с пиленцето трябва да ти го дам... то нали е за Йови :-)

      Изтриване
  2. Тече, толкова отдавна не съм посещавала блога ти (ако трябва да съм честна, аз почти не посещавам блогове в последно време), че сякаш съм забравила какво е.
    Прекрасни ботанически АТС-та :)
    Аз съм се заканила с голямо закъснение (в сравнение с другите) да направя и аз някое АТС, но да видим :)
    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...