2 май 2014 г.

Сватбено

Здравейте, тези дни бях на сватбена вълна по молба на приятелка и под влияние на друга такава. За тази картичка чух крайни мнения (все от близки) от "този път си се изложила" до "страхотна е"...
Аз си я харесвам :-)
 От вътрешната страна залепих малко пликче за пари - явно това е предпочитаният подарък. Намацаното всъщност е текста на пожеанието, който малко левашки прикрих.

Пликът на картичката декорирах със същите хартии, които ползвах и за самата картичка - не знам защо написах това - освен логично е и очевидно :-)... обаче тук е мястото да се похваля с шаблона за рязане на букви и цифри - тук се виждат само цифрички и са страхотни! И на Мемори бокс клончето също е точно по мой вкус.
 И накрая само ще кажа, че този модел ми изглежда доста подходящ за сватбени покани - може би първото ми творение, което мога да си представя да се изработи в повечко бройки... за сметка на това пък не изглежда много ръчно изработено, което пък по никакъв начин не съкрати времето ми за умуване.
Хайде, до нови срещи и приятна почивка!

6 коментара:

  1. I az shte buda krayna - mnogo e hubava - sempla no si lichi meraka s koyto e pravena! I opredeleno e mnogo podhodyashte za svatbeni sluchai!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз я харесвам пък! Има супер излъчване!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Стилна и нежна! Това, че е изистена не означава „излагане“! Някой път такива картички отнемат най-много време.

    ОтговорИзтриване
  4. Тече, отдавна не бях виждала нещо толкова премерено семпло и толкова прекрасно като кратичката ти. Истината е, че напоследък малко се бях поизморила от гледане на многодетайлни картички и твоята ми подейства като свеж пролетен бриз. Благодаря ти, че я показа.

    ОтговорИзтриване
  5. Определено съм от групата, която смята, че картичката е страхотна. Ама наистина страхотна!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...