28 ноември 2014 г.

Таговете

За първи път ще се включа в коледната размяна на тагове, организирана от Ем. Толкова красоти са натворили момичетата, че изпитвам леко неудобство да покажа моите. Засега са само 3, но ако не усопея да ги изпратя утре, поради месечното приключване на пощата може би ще успея да добавя още поне един. И без повече приказки, ето ги и тях:
 Пилето е един от най-добрите ми опити за оцветяване с акварелни моливи... както се вижда и доста жалък, но толкова си мога! Има надежда, опитите продължават.
За еленчето е ясно - то ще е до втръсване, ама с този поглед няма как да не присъства.
Фоновете са от вече познатите комплекти печат + папка за релеф на Sizzix, като снежинките съм ползвала поотделно, а горичката както си трябва :-).
И още една папка съм ползвала на първото гръбче, ама нея не я знам на коя фирма е, ама и тя е много хубава.
Панделките са от лидълските, кабзите от кауфландските и само от Billa няма нищо, ама тя ми е много далеко :-).
Гордостта ми тук са малките тагчета, които след дъъълго умуване реших да са под формата на елхичка (пак на Sizzix, но този комплект е щанци с релефи).
Въпреки, че така и не успях да ги издокарам толкова хубави колкото ми се искаше съм доволна и се надявам да се харесат на бъдещите си притежатели.

Хайде, приятна творческа почивка ви желая!

1 коментар:

  1. Супер ти се е получило оцветяването, Тече! <3 Страхотни тагчета си показала. Всеки път щом видя тагчета за Размяната ме хваща яд, че нямам време да се включа тази година. :/ Сигурна съм, че бъдещите притежатели ще са повече от очаровани и възхитени! :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...