3 август 2015 г.

Mademoiselle Snow

Mademoiselle Snow - така се казва печатът на Santoro, който използвах за поредната висулка (евентуално колие). 
Нея направих за сестра ми, която също като мен много хареса този печат.
 Отново не се сетих да премеря окончателния размер на висулката, но затова пък я снимах заедно с печата и изходната форма. Отворчето за нанизване ми е накриво, но ... може пък точно там да му е чарът.
 Оцветена е с акварелни моливи и ако бях уцелила грапава пластмаса щеше да е страхотна - не че сега не е, но тъй като трябваше да ползвам шкурка се получиха едни дребни резки, в които цветовете се разляха и добре, че след свиването и те се смалиха, че да не ми вадят толкова очите!
Не знам какво трябва да се случи, за да започнат нашенските магазини да добавят някакво описание към продуктите, които предлагат. Само единици го правят и това е причината да са ми любими. Е, Армстронг не е от тях.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...