13 октомври 2015 г.

Happy Halloween

Тази серия се казва Happy Halloween. Направих я за размяната по този иначе доста чужд за мен празник. Ама пък е забавно. 
Котките и гаргите са на Тим Холц и се радвам че успях да им намеря място, че много ги харесвам, пък все не правя нещо като за тях. Тъничките надписчета "Boo!" са с любимите ми буквички, но като за този случай ми се виждат доста фини и не чак много подходящи. Това е причината да се появи духчето. С помощта на щанцата с кръгове (от този бордер) изрязах един по-подходящ надпис и някой трябваше да го допълни. Оказа се че само едното му оченце се движи - не бях забелязала преди да ги залепя и си имам разногледо духче.
Последния надпис Happy Halloween е пак от един комплект на батко ви Тим, ама него ембоснах със светеща пудра и въпреки забележките ми към качеството ефектът е налице.
Надявам се да имам време за още една серия или пък за продължение на тази... ще видим :-)

КФП 274 - "Код оранжево"

2 коментара:

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...