19 септември 2016 г.

Коледа през есента

Клише е, че никога не е рано да се започне подготовката за Kоледа... ама е клише, защото е вярно.
Повод ми даде приятната тема на Роси в КФ - "Покажи ми нещо любимо"- в случая любимият ми Sizzix.
Снежният човек e комплект печати с щанци и съм го ползвала (май) само веднъж, а бордера с бродерията е дебютант. Толкова го исках този комплект, че в момента в който се яви в полезрението ми в БГ магазинче си го купих. Явно така ми действат шаблоните на Тим Холтц, щото сега имам мерак на друг... то аз на много имам, ама този за който говоря докато не стане мой няма да мирна! Малкото сърчице също е на Sizzix от едно бордерче.

Ако зелената рамка ви се вижда не много на място ще си призная, че не беше предвидена. Ама като съм изрязала криво бялото листче със снежния човек и забелязах чак като го залепих... трябваше да прикрия дефекта.
Като казах рамка ... и рамките на Crealies са ми много любими - май напоследък нищо не правя без тях!

4 коментара:

  1. Никога не е късно да направиш нещо любимо ,добро и приятно.Страхотна картичка Стефи.Тези рамки наистина са страхотни, ииии ....не виждам никакъв дафект-умело си го замаскирала.Всичко си е перфектно.Благодаря ти за участието ти при Фуриите.Прегръдкиииииии.....

    ОтговорИзтриване
  2. Тече, е , много е сладък този снежко... И на мен на моменти ми става едно коледно такова и май трябва да изтупам материалите, и да спретна една картичка... Поздрави и благодаря, че уважи моето предизвикателство! :*

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...