28 август 2017 г.

За кръщене

Това е картичката, която направих за кръщенето на малката Райя.
Първонаално мислех да е с ангелче, ама като се сетих колко печатчета имам с дребосъчетата на Simply Gorjuss смених тактиката.
Ето какво се получи:
Буквите са ми нови (китайчета) и кирилизирането им се оказа една идея по-сложно от това, което вече съм споделяла. Не бях отчела факта, че са наклонени и обръщането на буквичката обръща и наклона. Само буквата Я се наложи да приспособя (с части от К и Е). Краткото на Й е отпадъкът от А-то. Избрах си тези букви защото ми се видяха подходящи за инициали и най-вече защото са на отделни шаблончета. Е, очевидно дебютът им не е за инициали...
Първоначалната идея и окончателния вариант нямат почти нищо общо. Смятах да е на квадратна основа с фон от дизайнерска хартия - може би нещо зеленикаво. Картинката да е вляво, а от дясно да са флагчетата, някое цветенце, панделка, даже и две птичета бях приготвила... ама не си харесах хартия (от първите няколко блокчета които прелистих) и освен това нещо ми куцаше в подреждането и размерите и реших да мина на правоъгълна основа.
Релефи ползвам рядко и даже не ми хрумва да ги ползвам, ама като не харесах хартия опрях до тях. Този си избрах и камъчетата си намериха точното място.

От вътре си я харесвам много!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...