23 октомври 2017 г.

Halloween


Успях, ще участвам!
Правеше ми се нещо, дето да не е задължително, че напоследък все неща които ТРЯБВА да направя ми се случваха.
Реших и си подарих един уикенд кеф. Не съм заобичала празника halloween -не го познавам и разбирам, обаче хелоуинските дизайни ми действат като магнит.
И понеже правя средно 1 картичка на тази тема годишно все ми се иска да си сложа всичко, което съм събрала по темата на въпросната картичка. Сдържах се :-) само най-новите участват, ама много се забавлявах. Накрая има снимка с материалите.
Направих си релеф от щанца (паяжината) и после за да го подчертая понамазах с ваксата - не съм сигурна че стана по-добре, обаче не ме дразни и го оставих така. На снимките не личи, но луната, прозорчетата и надписа светят в тъмното с жълта и зелена светлина. Не е чак много ярко, но светят... ама фотото ми не разбра и затова няма снимка... ще трябва да ми се доверите, а този на когото ще се падне ще може и да види.
Това е, готова съм и чакам с нетърпение размяната!
И понеже не помня от кога не съм участвала в предизвикателства сега ще се покажа в КФ 351 "Картина от изрязани елементи".
Хайде, до скоро!

1 коментар:

  1. Уфффффф, сега яко ме размисли защо не се включих в размяната...искам я тази картичка! Много е яка!!! Ама много. Чудесна картина от изрязани елементи си направила. Но не мисля, че ще успея да направя и аз. Така, че блазе на който се падне

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...