29 ноември 2017 г.

За юбилей

След бебешко-детската вълна е ред на юбилеите. Тази е първата от редицата и имам да направя още една (+1 евентуално), преди да се отдам на коледните приготовления.

Времето, което имах на разположение беше около седмица - точно колкото ми трябва. Имах идея като коя картичка ще правя, ама докато уточнявахме предпочитания (зелен) цвят поръчитлката ми каза "ама нещо така по-официално - не само с едно цвете"... и ме остави силно замислена. Гледах снимки на почти всички картички, които съм правила и установих - не мога да го докарам до по-официално. Единствената която ми се видя такава е тази с калиите. Не ми се правеха калии обаче, тъй че си заложих на добре отработените макове и в крайна сметка съм доволна.
Кутийка не смятах да правя, обаче някак сърце не ми даде да оставя маковете да си веят свободно нежните листенца. Заложих на изцяло прозрачен капак и стана много хубаво и някак луксозно изглеждащо цялото нещо... и като бонус си спестих декорирането на кутията.

2 коментара:

  1. Ахаааааа...крадеш ми идеята ти за кутии с ацетатен капак, а????

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха, щото ацетата още не е прибран и ми е пред очите...

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...